De Sharia komt naar Nederland!

Monddood maken? Een van de Sharia wetten voor Dhimmis bepaalt dat geen kritiek mag worden uitgeoefend op de Islam, de profeet of de Koran.
Dankzij het besluit van het Amsterdamse hof om Geert Wilders te vervolgen, staan we op het punt hieraan gehoor te geven.

Christenen bashen en bespottelijk maken was lange tijd een hobby van progressief Nederland. Moest kunnen. Mannen bashen idem dito, getuige bijvoorbeeld deze uitspraak van de GroenSlinkse Femke Halsema (in kritiek op Hirsi Ali):

"Wat zou het een verademing zijn als zij eens wat meer anti-man werd en wat minder anti-islam."(bron)

Hier zien we de hypocrisie van Politiek Correct Nederland: oproepen tot mannenhaat MAG, maar kritisch zijn ten opzichte van de (radicale) Islam mag NIET.

Er wordt met twee maten gemeten. Het samenwerkings-verband van Marokkanen in Nederland spreekt vandaag van een "Geweldige dag voor de democratie". Nou, hier dan voorbeelden van twee andere "Geweldige dagen voor de democratie".

Foto een
Foto twee

Beide foto's zijn van recente Nederlandse betogingen tegen de Israëlische inval in Gaza. Opvallend is dat op beide spandoeken een direct verband wordt gelegd tussen Nazi-misdaden en de Israelische actie in Gaza. Treedt onze overheid daar tegen op? Nee, want ditmaal wordt de vergelijking blijkbaar politiek correct geacht. Als links wil demoniseren kunnen ze ongestraft hun gang gaan (denk wederom aan Femke Halsema of aan de wijze waarop Pim Fortuyn door de PvdA als fascist werd neergezet), maar kom niet aan de lievelingsminderheden van links, want dan word je afgemaakt.

Wat mij betreft mag Wilders zeggen wat hij wil (al ben ik het er soms niet mee eens). Dat mag de politiek correcte imbeciel Femke Halsema toch ook? En als een of andere primitieveling uit het rif-gebergte meent dat hij op grond van z'n geloof kan stellen dat homo's van hoge gebouwen gegooid dienen te worden, dan is het beter hier kennis van te nemen en je tegen barbaarsheid te wapenen, dan selectief de vrijheid van meningsuiting uit te hollen, zoals het Amsterdamse Hof van plan lijkt.

Voor Geert Wilders heb ik nog een strategische tip:  neuk een Marokkaan in een darkroom en Mr. Spong vindt je niet langer een racist.

Update 22-01-09
Ik ben m'n tijd weer ver vooruit want de Telegraaf kopt vandaag: Hof importeert Saudische regels (bron)

Hier het artikel uit de Wall Street Journal.

En hier het commentaar van Ezra Levant, een Canadees die (net als Mark Steyn) in het zelfde schuitje zat als waar Wilders zich nu in bevindt.

Hier het commentaar van Mark Steyn

Melanie Phillips in The Spectator

26 reacties

De opservator (E-mail) - 22-01-’09 10:20

@jepe er is een petitie die je kan onder teken om Geert Wilders z,n geluid te laten blijven horen.

Helaas moet ik zeggen dat we moeten oppassen met het kuffel gedrag van slechte zaken. Wilders heeft gelijk t.av heel wat zaken waar men zich als islamiet niet aan hoeft te houden. In de koran staan veel versen dat ongelovigen honden zijn die uitgeschakeld moeten worden enz ,enz

Voor wat betreft de criminaliteit die er plaats vind door Marokkaanse jongeren kan gemeld worden dat dit onrustbarend hoog ligt !

Waar Wilders over zaken spreekt die niet kunnen kijken andere kamer leden vaak weg en dat is zwak!

Alleen daarom gun ik Geert Wilders zijn stem geluid ook ik ben het niet eens met hem maar toch zou ik niet willen dat zijn bijdragen in de landspolitiek gesmoord worden. Het moet nog maar blijken voor de rechter of Geert fout is geweest en natuurlijk zijn er lieden die op alle slakken zou willen leggen

Vanwege de wet op vrij meningsuiting kan ik niet constateren dat deze man ernstig discriminerend bezig is, als ik het goed zie probeert hij een debat uit te lokken en choqueert daarbij om mensen tot na denken te brengen en wakker te schudden.

Andere politiek leiders zouden dan de moed gehad moeten hebben om hem te corrigeren in de kamer. Waarom deden ze dat dan niet, ik denk dat men in bepaalde zaken te overgevoelig is en niet controleert of de feiten die in het licht gebracht worden kloppen.

De opservator - 22-01-’09 10:34

http://www.petitiononline.com/mod_perl/s..

hier kun je de petitie lezen.!

Jepe - 22-01-’09 11:47

De grootste fout die Geert Wilders gemaakt heeft, is volgens mij het oproepen tot een verbod op de Koran. Dat is belachelijk en net zo intolerant als de radicale Islam die hij wil bestrijden. Je kan dan trouwens net zo goed een groot deel van het Oude Testament verbieden.

Maar morrelen aan de vrijheid van meningsuiting is een nog veel groter gevaar, want in feite wordt daarmee de democratie om zeep geholpen.
Eerst hadden we de Nekschot-affaire, nu dit weer, het zijn tekenen aan de wand.

David (E-mail) (URL) - 22-01-’09 12:45

Geert is te fel en te beledigend. Ik denk wel dat hij op alle punten gelijk heeft. Maar het is de toon die de muziek maakt.
En zolang balkie liever knuffelt dan problemen op te lossen, sluipt de verdrukking ons land langzaam binnen

Jepe - 22-01-’09 13:48

Hier nog een voorbeeld van de hypocrisie van politiek correct Nederland:

“Als tv-persoonlijkheid Jan Mulder de homofobie onder rigide christenen aan de kaak stelt, is hij een man met het hart op de juiste plaats. Als Ayaan Hirsi Ali de homofobie onder rigide islamieten aan de kaak stelt, is zij een onruststookster en een gevaar voor de samenleving die de bedreigingen aan haar adres aan zichzelf heeft te danken.”

Joost Zwagerman in de Volkskrant van vandaag.
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artike..

(Jan Mulder wilde de Christenunie verbieden vanwege hun homofobie)

ijsbrand - 22-01-’09 14:13

Zal mij benieuwen of Jan Mulder z,n mond opent over dit Islamitisch beleid, wie weet is hij daar te bang voor want Geert Wilders loopt nog steeds rond onder bewaking daar men hem een kopje kleiner wil maken.

Kijken of Jan ook zo kritisch kan zijn t.o.v het islam beleid wat homo,s net zo goed veroordeeld. Bij de Christen Unie wordt Jan niet vermoord of bedreigd om zijn mening .

De zet is aan de populist Jan Mulder ,doe je mond maar eens open dan krijg je het Geert Wilders syndroom /effect op jou kop geuit, effe kijken of je dan nog zo’n held bent Jan!

Jepe - 22-01-’09 14:31

@IJsbrand,
Mulder had vandaag een stukje in De Volkskrant, waarin hij de indruk wekt de vervolging te betreuren, echter niet omdat de vrijheid van meningsuiting gevaar loopt, maar omdat vervolging Wilders veel propaganda en stemmen zal opleveren.

http://extra.volkskrant.nl/opinie/artike..

Jepe - 22-01-’09 14:44

Ik wil toch nog even de aandacht vestigen op wat Melanie Phillips schreef in The Spectator (zonet toegevoegd onderaan hoofdartikel)

Ze schreef o.a.
“During the 1930s and World War Two, the Muslim Brotherhood in Palestine – from whom, incidentally, Hamas are directly descended – were the allies of Hitler. Heinrich Himmler observed:

Muslims responded to the call of Muslim leaders and joined our side because of their hatred of our joint Jewish-English-Bolshevik enemies, and because of their belief and respect for, above all — our Fuehrer.

And Churchill wrote in turn:

In truth though, just as the British stoicism recalls the same from 65 years ago, so too, there is a deep and instructive similarity between the Nazis and the Islamic-fascist forces that attacked then and attack today. The fact of the matter is that even more important than invoking the famous British ‘stiff upper lip,’ to fight this current war to victory requires understanding and accepting the similarities between the Nazis and the Arab-Islamic terrorist armies.

Ze concludeert dat Churchill als hij dat vandaag gezegd zou hebben, hij in Nederland vervolgd zou worden.

Mark - 22-01-’09 16:58

Wilders heeft met 9 van de 10 van zijn uitspraken gewoon ronduit gelijk.
Hij verwoordt wat vele vele mensen denken maar niet hardop durven te zeggen.
Ja , de wijze waarop Wilders het zegt is niet altijd de meest ‘handige’ maar hij zégt wél waar het op staat.

Persoonlijk vind ik het belachelijk dat hij vervolgd wordt; als hij dergelijke uitspraken over het christendom (i.p.v. islam) had gedaan was hij beslist NIET vervolgd. Onze overheid is gewoon bang voor de moslims in ons land, bang dat er protesten komen of……..sja waar zijn ze nou eigenlijk bang voor……. de moslims in ons land hebben zich toch gewoon aan ónze Nederlandse wetgeving te houden ?!

Persoonlijk hoop ik dat er massaal op Wilders gestemd gaat worden end at er heel wat pro Wilders acties zullen komen.
Zelf zal ik in iedergeval present zijn zodra Wilders voor het gerecht moet verschijnen.

De ‘christelijke’ partijen kiezen voor (schijn) vrede met de islam en kiezen voor dialoog. Alles behalve Bijbels want de Bijbel zegt duidelijk dat je géén twee heren kan dienen. Door als ‘christen’ mee te gaan in wat de islam wil, ga je regelrcht in tégen wat God van christenen vraagt. Hoe kan je mee gaan in een gedactengoed (islam) wat regelrecht tégen God in gaat ??

Wilders mag dan niet als ‘christelijk’ bekend staan, maar hij heeft het wel véél beter begrepen dan menig christen.

yael - 22-01-’09 20:26

Met recht dat Wilders aangepakt wordt. Hij misbruikt het recht op meningsuiting om andersdenkenden te schofferen en aan de kant te zetten. M.i.z. een gevaarlijk sujet die meer verdeling zaait in de Nederlandse samenleving en dan…de domme horde die achter hem aanholt. Waar hebben we dat al eens eerder gezien?

Jepe - 22-01-’09 20:35

Hoi Yael,

Nou, hierin zijn we het dan grondig oneens. Ik sta voor de vrijheid om kritiek te mogen hebben op welke religie/ideologie dan ook. En de radicale Islam is alles behalve vredelievend. Het is een bedreiging voor onze zwaarbevochten westerse vrijheid.

Evert - 22-01-’09 22:28

degenen die goed op letten hebben allang in de gaten dat er steeds meer moslims op hoge functies terechtkomen. De eerste Marokaanse burgemeester hebben we al en hij zal beslist niet de laatste zijn. Burgemeesters bepalen (mede) de gemeentelijke wetgeving….zo kan het dus gebeuren dat in Rotterdan opeens islamregels gaan gelden als aboutaleb daartoe besluit. De CDA was ooit een christelijke partij nu is meer dan de helft van de kamerleden al moslim. Voor het CDA hoef je dus niet eens meer christelijk te zijn als je maar een religie aanhangt….

Moslims mogen al niet meer beledigt worden, dan wordt je vervolgd; christenen mogen nog steeds wél beledigd en bespot worden daar is nog nooit iemand voor vervolgd. Nog steeds is het zo dat ter bevordering van de intregatie moslimvrouwen GRATIS computerles krijgen, de Nederlandse bijstandsvrouw en/of minima die meer kans op werk willen creeeren moeten voor zo’n dergelijke cursus gewoon betalen. De moslims worden in dit land hoe langer hoe meer ontzien en/of voorgetrokken.

Moslims willen een islamitische school en die komt er; wanneer christen een puur evangelische school willen, krijgen ze na 10-15 jaar daarvoor pleiten nog steeds géén toestemming.

Zo zijn er nog veel en veel meer zaken te noemen waaruit blijkt dat moslims (over) heersend zijn/worden in dit land.

Wilders heeft absoluut gelijk als hij waarschuwt voor islamisering van ons land; dat is al verder heen dan menigeen beseft en/of wil zien en erkennen. Als Wilders nu de mond gesnoerd wordt wie zégt er dan nog wat van, wie komt er dan nog op voor de rechten van de Nederlanders; wie pleit er dan nog voor vrijheid van meningsuiting voor Nederlanders/christenen …… etc etc……

Wie het eens is met vervolging van Wilders zegt daarmee indirect zijn/haar eigen vrijheid op het spel….want wanneer Wilders evt. veroordeeld wordt is dat een overwinning voor de moslims/islam en zullen zij steeds verder en verder gaan met het doorvoeren van hun regels en wetten en uiteindelijk komen wij hier dan onder de sharia wetgeving te leven…… Is dat wat we willen ? Weet wel zeker van niet !

De koran is duidelijk over wat er met ongelovigen (lees niet moslims) moet gebeuren…. zij moeten gedood, vernietigd, uitgroeid worden…….

Laat de moslims dus maar lekker vrij baan krijgen in dit land, dan is er binnen enkele jaren geen sprake meer van een Nederlandse identiteit dan is straks iedereen gedwongen moslim of dood.

Hans - 22-01-’09 23:03

Ik zou wel heel even in de huid van Jan Mulder willen kruipen om de gedachtegang van hem te kunnen volgen: Christenunie willen verbieden omdat ze homefoob zouden zijn, maar geen woord te horen over moslims die beweren dat homo’s van een toren geflikkerd dienen te worden.
Ik begrijp die inconsequentie in zijn grijze massa niet helemaal.
Overigens: zo homofoob is de Christenunie niet. Daarnaast vraag ik me af of ik ze in BVNL zou missen.

Hans - 23-01-’09 00:50

Lees vooral ook het stukje van Bottehond op http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7740
Hier wordt ook uit de doeken gedaan wié de aanklacht tegen Geert Wilders hebben ingediend en wat hun dwarsverbanden in de samenleving zijn.

De opservator - 23-01-’09 00:51

http://goedgelovig.wordpress.com/2009/01..

zeker is het eens goed om dit filmpje te bestuderen de islaam heeft een zwarte kant helaas kijken veel mensen er weg van

Lol - 24-01-’09 08:43

Hebben jullie niks beters te doen dan hier onzin uit te kramen =

Grtz

=noot Jepe: ik heb drie andere nietszeggende reacties van je verwijderd. Ter zake doende reacties worden op prijs gesteld, maar wat jij doet is Trollen.=

ijsbrand - 27-01-’09 16:53

Vragen die Balkenende niet wil beantwoorden over vervolging
dinsdag 27 januari 2009
Tijdens het mondeling vragenuur in de Tweede Kamer vandaag, heeft PVV-kamerlid Raymond de Roon minister-president Balkenende aan de tand gevoeld over het bevel tot vervolging van Geert Wilders. Hij vroeg zich daarbij af of Balkenende minister-president wil zijn van een land waar een Hof een bevel tot vervolging zodanig inkleedt, dat een lagere rechter niet anders kan, dan “bewezen verklaren”? Balkenende weigerde om op de vragen in te gaan.

Het betoog van De Roon:

Het bevel tot vervolging door het Hof in Amsterdam, is al voor 90% een veroordeling. Daar is vriend en vijand het over eens. Een veroordeling, zonder dat hoor en wederhoor is toegepast. Een veroordeling, zonder dat de veroordeelde getuigen en deskundigen heeft kunnen ondervragen. Een veroordeling, zonder dat er ook maar één vraag aan de veroordeelde is gesteld. Een veroordeling, zonder dat de veroordeelde het laatste woord heeft gehad. Wilt de minister-president de minister-president zijn van een land waar dit kan gebeuren? Wilt U de minister-president zijn van een land waar een Hof een bevel tot vervolging zodanig inkleedt, dat een lagere rechter niet anders kan, dan “bewezen verklaren”? Zo niet, wat gaat u doen om dit te veranderen? Om er voor te zorgen dat een eerlijk proces weer mogelijk wordt?
De opservator - 27-01-’09 17:27

http://www.liveleak.com/view?i=a47_12066..

De opservator - 27-01-’09 22:53

http://www.liveleak.com/view?i=e5f_11914..

De strijd van de radicale Islam is dat!
Het gaat om de aanval op de meningsvrijheid en een aanval op de vrijheid die uiteindelijk de democratie zal ondermijnen.

rick - 28-01-’09 21:37

het zoveelste bewijs dat Wilders gewoon gelijk heeft met het gevaar van islamisering.

De islam maakt hier nu al de dienst uit; wat zij wil gebeurt.

ijsbrand - 28-01-’09 23:46

Stop Marokkaanse bemoeizucht naamgeving
woensdag 28 januari 2009
Waar Marokkanen in Nederland hun kinderen van de Marokkaanse regering al geen Nederlandse voornamen mochten geven, is het hen nu ook verboden om Berberse namen te gebruiken. De PVV-kamerleden Sietse Fritsma, Geert Wilders en Hero Brinkman vinden dat de bemoeizucht van het regime in Rabat nu eindelijk eens een halt moet worden toegeroepen.

Het drietal roept de betrokken kabinetsleden op om de namenlijst terug te sturen naar de Marokkaanse ambassade, vergezeld van de mededeling dat de Marokkaanse overheid geen enkele zeggenschap heeft over de naamgeving van in Nederland wonende mensen. Het is volgens de PVV’er de hoogste tijd om de Marokkaanse autoriteiten voor eens en altijd duidelijk te maken dat dit soort brutale inmenging in Nederlandse aangelegenheden niet wordt geduld.

Klik hier voor de door de PVV gestelde Kamervragen.

ijsbrand - 28-01-’09 23:52

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/art..

ijsbrand - 29-01-’09 00:29

http://www.pvv.nl/ zie kamer vragen bemoeizucht

De opservator - 30-01-’09 19:25

http://www.actforamerica.org/index.php/s..

Een sluipende islam crediet crises is komende op Wallstreet niemand waarschuwt ervoor: deze professor wel !
mary - 02-02-’09 15:01

Even een reactie op het nieuws van vanmorgen: quote: wederom heeft Israel de gaza strook gebombadeerd, achteraf bijna de laatste zin, zeiden ze dat zij dit deden omdat de Hamas hun gister met 10 raketten heeft bestookt, dit nieuws komt steeds weer, en ik erger mij er dood aan.
Waarom niet beginnen,: gister heeft de Hamas, na 2 weken van rust, Irael weer bestookt met raketten.
Dat is de waarheid, ze proberen Israel steeds weer de zwarte piet toe te spelen, terwijl de waarheid anders ligt.!!!
Het nieuws is zo getint, niet normaal gewoon.. wat kunnen wij er aan doen??

Jepe - 02-02-’09 19:09

@Mary

Ik snap het ook niet. Al jaren roep ik dat we bezig zijn onze zwaar bevochten vrijheid in de uitverkoop te doen. Het is een soort anti-rationalisme dat zich uit in New-Age onzin en cultuur relativisme.
Neem nou Hamas: zij staan voor alles wat het vrije westen verafschuwt, (terreur, geweld tegen de eigen bevolking, streven naar een theocratie, invoering van de Sharia) maar in de westerse pers worden ze als een soort verzets-helden geportretteerd.

Het is onvoorstelbaar.

Aanrader: lees Michael Yon: How Can the World Be Blind to Israel’s Existential Threats?

http://www.michaelyon-online.com/how-can..

Emoticons
Om geautomatiseerde spam te voorkomen MOET u deze vraag beantwoorden.
Persoonlijke info onthouden?
Kattebel
Verberg e-mail
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.